Handels-betingelser:

Karriereplanlægning
Konkylievej 13
2650 Hvidovre

CVR nr.: 41673532
Tlf.: 21900073
info@karriereplanlaegning.dk

Betaling

Der modtages kun kortbetalinger med følgende kort: Visa, Master Card og American Express. (Dankort kun ved kombinerede VISA/Dankort). Alle priser er i danske kroner ex. moms (medmindre andet er angivet).

Der kan betales via faktura, som sendes pr. mail. Vær opmærksom på der kan være længere behandlingstid. Betalingsfristen er på 8 dage.

Misligholdelse af betaling

Det er kundens ansvar at sikre, at det tilmeldte betalingskort er validt, og at betalingsoplysningerne opdateres ved udløb, spærring, bortkomst eller lignende, som kan forhindre automatisk kortbetaling. Opdatering eller sletning af betalingskortoplysninger foretages ved at kontakte Karriereplanlægning.

Undlader kunden at betale fakturabeløbet, er Karriereplanlægning berettiget til at fremsende en rykker.

Betaler kunden ikke efter afsendelse af rykkere, er Karriereplanlægning berettiget til at lukke kundens løsning, hvorefter Karriereplanlægnings betingelser for misligholdelse indtræder.

Ved misligholdelse af din betalingsplan har du pligt til hurtigst muligt (dog senest inden for 72 timer) at få genoprettet din betalingsaftale via et link, du automatisk modtager pr. e-mail, når vi ikke har mulighed for at opkræve det skyldige beløb på det opgivne kreditkort.

Ved manglende betaling vil Karrieplanlægning rette henvendelse til kunden. Hvis det mod forventning og efter gentagne forsøg ikke lykkes at indhente vores tilgodehavende, overgives sagen til ekstern inddrivelse og al kommunikation vil foregå ad den vej. Forløbet sættes samtidigt på pause.

Levering

Levering sker efter aftale.  Levering kan bestå i et link til en test, som du udfylder derhjemme, men kan også bestå i personlige samtaler med en konsulent hos Karriereplanlægning. Tidspunkt for fremsendelse af test og for personlige samtaler aftales.

Særlig opfyldelse: Kunden skal oplyse korrekt e-mailadresse for at kunne modtage link med adgang til test mv.

Tid og sted

Forløb og tidspunkt planlægges mellem kunde og rådgiver og med udgangspunkt i de ønsker og individuelle behov, der er oplyst ved indledende samtale. Der tages højde for dage, hvor rådgiver ikke har mulighed for at afholde rådgivning grundet ferie og helligdage.

Transporttillæg

Alle priser er eksklusive transportomkostninger for rådgivere. Der aftales en takst mellem kunde og rådgiver – inden forløbet påbegyndes.

Reklamationsret

Ved køb af ydelser hos karriereplanlægning ydes der 2 års reklamationsret for privatforbrugere. 

Hvis købet af digitalt indhold hæves

Fortryder du købet, skal dette hæves og pengene tilbageføres.

Du skal have pengene tilbage uden unødig forsinkelse og senest inden for 14 dage fra tidspunktet, hvor du gav Karriereplanlægning besked om at kræve afslag i prisen eller om at ophæve købet. Pengene overføres til det betalingsmiddel, du i sin tid betalte med uden gebyrer ved tilbagebetaling.

Fortryder du eller hæver købet stoppes behandling af dine personoplysninger jf. databeskyttelsesforordningen. Som køber må du ikke anvende det digitale indhold/den digitale tjeneste eller stille det digitale indhold/den digitale tjeneste til rådighed for andre.

Refusion

Er der tale om refusion i forbindelse med køb på kredit, bedes du oplyse konto- og registreringsnummer. Oplysningerne benyttes kun mhp. opfyldelse af refusionen. E-mails og formularer behandles kun af den dataansvarlige.

Forholdsmæssigt afslag i prisen ved digitale tjenester

Prisafslag fastsættes i forhold til perioden, hvor produktet har været mangelfuldt. Du får kun penge tilbage i den periode, hvor den digitale tjeneste/det digitale indhold har været mangelfuldt.

Der gives ikke afslag i prisen, hvis du i sin tid betalte for den digitale tjeneste eller det digitale indhold med dine personoplysninger. Der vil være tale om betaling med personoplysninger, hvis du afgiver flere oplysninger end nødvendigt for, at karriereplanlægning kan levere den digitale tjeneste/det digitale indhold. I det tilfælde vil du kunne hæve købet, hvis det ikke er muligt for os at afhjælpe eller om levere.

Fortrydelse

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos Karriereplanlægning.

Fortrydelsesfristen starter 14 dage efter den dag, du har modtaget en e-mail med link til test eller invitation til en personlig samtale. Dog frafalder fortrydelsesretten, hvis servicen er ibrugtaget, hvilket vil sige, at login er anvendt, og/eller personlig samtale er påbegyndt.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at skrive til info@karriereplanlægning.dk.  I din meddelelse skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot ikke at ibrugtage/følge link til ydelsen uden samtidig at give os tydelig meddelelse herom.

Ydelser undtaget fortrydelsesretten

Afholdt rådgivning kan ikke fortrydes. Det gælder også:

  • Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke om, at vedkommende mister sin fortrydelsesret ved bekræftelse af køb
  • Sessioner som for eksempel rådgivning og talentudvikling, hvis minimum de første 20 minutter af sessionen er afholdt eller hvis klienten ikke er mødt op til aftalen, og ikke har aflyst mindst 24 timer forinden

Det er kundens ansvar at følge med i de timer, der registreres som afholdt.

Skulle der være uenighed om de timer, der er registreret, skal dette meddeles direkte til CEO Jørgen Petersen. Sker dette ikke inden 14 dage, forbeholder Karriereplanlægning sig retten til at betragte timerne som afholdt.